Wedstrijden > Good Luck E1 - DeetosSnel E2

Datum: 3 december 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

Good Luck E1 - DeetosSnel E2

Na vorige keer nipt te hebben gewonnen, was het toch wel spannend... Zou Good Luck E1 vandaag weer de winst binnen halen? Er werd gestart met in de aanval Rif, Quinty, Sophie en Milou K. En binnen 1 minuut viel voor Good Luck met een schot van Rif de 1-0. Helaas viel met de uitval daarna de gelijkmaker 1-1. Dit beloofde wat voor de wedstrijd. Er werd fanatiek gekorfbald door DeetosSnel/Volhuis en Good Luck moest hard werken om ze bij te houden. Quinty draaide knap weg van haar tegenstandster en scoorde met een schot de 2-1. Er werd gewisseld van vak en Milou B, Sanne, Thomas en Nikki mochten gaan aanvallen. De verdediging had het zwaar en kreeg een strafworp tegen 2-2. De aanval kreeg geen kans meer en zo ging Good Luck de rust in. Er werd gewisseld en Job mocht samen met Quinty, Sophie en Milou K. in de aanval. Good Luck zakte in en iedereen bleef stil staan, er was geen snelheid in het spel en het duurde te lang voor de bal naar een medespeler werd gespeeld, hierdoor kreeg de tegenstander de kans om te onderscheppen en kansen te creëren. Het was knokken voor de verdediging bestaande uit Jara, Rianne, Nikki en Thomas om de het sterkere DeetosSnel/Volhuis tegen te houden. De tegenstanders scoorden binnen korte tijd de 2-3 (strafworp), 2-4 en de 2-5. Hierna was Good Luck overdonderd. Na wisseling van vak kwam de aanval niet tot scoren, maar gelukkig hield de verdediging voor de rest van de wedstrijd stand. Zo kwam er een einde aan de reeks overwinningen van Good Luck E1 met een eindstand van 2-5. Kom op Jara, Milou B, Rianne, Thomas, Rif, Sophie, Milou K, Nikki, Quinty, Job en Sanne. Laat zien dat jullie echt een team zijn, dat goed kan bewegen, samenspelen en fel kunnen zijn voor de bal. Alleen zo ontstaan er kansen en mogelijkheden tot scoren. Voor volgende week staat de uitwedstrijd tegen Korbatjo E2 op het programma: een nieuwe kans. Succes!

Spelers: Jara Anemaat (wissel 1e helft) Milou Boeter (wissel 2e helft), Rianne de Bruin (wissel 1e helft), Thomas van Driel, Rif Hoogenboom (wissel 2e helft), Sophie Kardux, Milou Krijger, Nikki van der Made, Quinty van Sliedrecht, Job Visser (wissel 1e helft) en Sanne de Vos (wissel 2e helft).

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos