Wedstrijden > Good Luck F1 - Keep Fit F1

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Good Luck F1 - Keep Fit F1

Vorige keer kon deze wedstrijd niet doorgaan want de kindjes van Keep Fit wilden graag naar de intocht van Sinterklaas. Nu op deze zaterdag kon de wedstrijd wel doorgaan. Keep Fit had pech want met een team van vijf spelers had er ééntje vanochtend afgemeld, dus bleven er vier spelers over maar één kindje deed alleen de strafworpen mee en ook deze ochtend wilde hij de wedstrijd niet meedoen. We gingen dus van start met 4 spelers van Good Luck tegen 3 van Keep Fit en Rick mocht niet schieten maar wel aangeven. We waren duidelijk beter, Doortje, Youp en Fabian scoorden er lustig op los. In de tweede helft was Youp bereid om mee te spelen met de tegenstander (daar zijn we super trots op hoor Youp dat je op zo'n leeftijd dit kan). Daardoor werd de wedstrijd leuker om te zien maar nu gingen ook Thijs en Rick scoren. In de laatste helft wilden we dat ook Desi haar doelpuntje zou meepikken en ook dat lukte. De eindstand werd 16-0. Conclusie we waren een maatje te groot voor dez ploeg, leuk dat iedereen gescoord heeft maar eigenlijk leer je hier niet zo veel van.

Spelers: Desi van Kampen, Doortje Buijze, Rick de Vos, Fabian de Vos, Thijs van de Klundert, Youp van Peperstraten

Coaches: Samantha en Agnes