Wedstrijden > Korbatjo E2 - Good Luck E1

Datum: 10 december 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

Korbatjo E2 - Good Luck E1

Voorafgaand aan de wedstrijd was er een diepte interview met Jara, Milou K. en Quinty over de te spelen wedstrijd van vandaag. Volgens een van de speelsters zou er met 10 doelpunten gewonnen worden! De mannen Job en Thomas sloten zich hier bij aan. Tja, u begrijpt dat na het verlies van vorige week Good Luck E1 graag weer wilde winnen. Onze reporter Thomas ging de stand bijhouden. Met in de aanval Rif, Milou K., Sanne en Nikki gingen we van start. Als vanouds opende Rif wederom de score 0-1 en kort daarop met een schot de 0-2. Daarna waren er veel kansen, maar werd er niet meer gescoord. Er werd gewisseld van vak en Job, Quinty, Milou B en Jara mochten gaan aanvallen. Het vak draaide leuk en Jara scoorde met een schotje (volgens coach Dick) de 0-3 tevens de ruststand. De pen werd overgedragen aan Quinty en die wilde graag heel veel schrijven. Nou dat heeft ze geweten! Rif, Milou K., Sanne en Nikki gingen er voor. Na een heleboel gemiste kansen scoorde Rif met een schot de 0-4 en de 0-5. Ook Sanne pikte haar doelpuntje weer mee 0-6. Job deed een dansje met zijn tegenstander, maar er moest gewisseld worden van vak. Thomas, Job, Jara en Milou B. mochten weer aanvallen. Thomas had een paar mooie passes waaruit respectievelijk gescoord werd door zijn teamgenoten Jara 0-7, Milou B. met een doorloopbal de 0-8 en ook Job werd beloond voor zijn moves en scoorde de 0-9. De laatste wedstrijd voor de winterstop werd met winst afgesloten. Wilt u meer lezen over Good Luck E1? Coach Jacco heeft een website aangemaakt op ditismijnteam.nl. Hierop kunt alle laatste nieuwtjes lezen over ons team. Bijvoorbeeld dat Sophie vandaag jarig was. Nog van harte gefeliciteerd namens al je teamgenoten! Maar ook dat de eerst volgende wedstrijd 14 januari a.s. thuis is tegen PKC/Hagero E5 om 13.20 uur. We hopen dat jullie er dan weer zijn om ons aan te moedigen. Voor iedereen die dit leest: Fijne Feestdagen en een Sportief 2012 toegewenst van Good Luck E1.

Spelers: Jara Anemaat, Milou Boeter, Rianne de Bruin(afwezig), Thomas van Driel (wissel 1e helft), Rif Hoogenboom, Sophie Kardux (afwezig), Milou Krijger, Nikki van der Made, Quinty van Sliedrecht (wissel 2e helft), Job Visser en Sanne de Vos.

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos