Wedstrijden > Keep Fit F1 - Good Luck F1

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Keep Fit F1 - Good Luck F1

We vertrokken voor onze eerste wedstrijd in 2012 naar Roosendaal, daar aangekomen waren we erg verbaasd en onder de indruk van de grootte van het complex en de kleedkamers met leren poeven en haardrogers.

Bij het inschieten zagen we één grote jongen bij Keep Fit inschieten nadat Samantha het nagevraagd had, werd gezegd dat de jongen echt 8 jaar was (ja hoor). Niet netjes van de tegenstander die we in de thuiswedstrijd nog geholpen hadden door Youp met hun mee te laten doen.

Maar we waren niet echt onder de indruk en scoorden er lustig op los. Als we toch één iemand moeten noemen die heel goed heeft gespeeld is het Youp. Hij heeft de hele wedstrijd de grote jongen verdedigd en zelfs nog een paar doelpuntjes gescoord. Rick en Thijs hebben mooie doelpunten gescoord, Fabian gooide weer strakke ballen naar de juiste speler die vrij stond en Desi liep goed vrij maar had pech met haar schot.

De eindstand was 2-9 en daar waren we erg blij mee en we konden met opgeheven hoofd terug naar Middelharnis.