Wedstrijden > Good Luck E1 - Sporting Delta E3

Datum: 28 januari 2012
Tekst: Thea van Sliedrecht

Good Luck E1 - Sporting Delta E3

De thuiswedstrijd ging van start met in de aanval Rif, Rianne, Quinty en Milou B. De eerste doelpoging van de wedstrijd was van Quinty, die ging helaas mis. Na nog een paar gemiste doelpogingen van Good Luck zijde kwam Sporting Delta in de wedstrijd en scoorde vervolgens de 0-1, 0-2 en 0-3. Dat was dus even een slikken. Er werd gewisseld van vak en Job, Sanne, Sophie en Milou K. mochten gaan aanvallen. Er werd wat meer druk gezet door Good Luck en Sanne wist de 1-3 te scoren. Op aangeven van Sanne wist Job daarop de 2-3 te scoren met een doorloopbal. Dit was ook de ruststand. De tweede helft ging van start met in de aanval Rif, Thomas, Milou B en Rianne. Hoewel Thomas nog een paar kansjes kreeg werd er niet gescoord. Helaas voor Good Luck E1 wist Sporting Delta elkaar steeds beter te vinden en met name 1 speelster was zeer goed in het scoren van doorloopballen. De score werd uitgebreid met 2-4, 2-5, 2-6. De verdediging bestaande uit Job, Jara, Sophie en Sanne hadden het zwaar. Er werd gewisseld van vak en Sporting Delta scoorde nog één keer en bracht daarmee de eindstand op 2-7. De coaches vonden het een leerzame wedstrijd. Dat beloofd wat voor de training volgende week!

Spelers: Jara Anemaat (wissel 1e helft), Milou Boeter, Rianne de Bruin, Thomas van Driel (wissel 1e helft), Rif Hoogenboom, Sophie Kardux, Milou Krijger (wissel 2e helft), Nikki van der Made (afwezig), Quinty van Sliedrecht (wissel 2e helft), Job Visser en Sanne de Vos.

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos