Wedstrijden > Juliana F1 - Good Luck F1

Datum: 11 februari 2012
Tekst: Agnes Boeter

Juliana F1 - Good Luck F1

Heel vroeg en onder barre koude omstandigheden van -12 graden vertrok F1 naar het Brabantse Land om de wedstrijd tegen Juliana te spelen. De thuiswedstrijd was in een gelijkspel geëindigd dus het beloofde een spannende wedstrijd te worden.

Maar dat werd het niet. De eerste tien minuten waren van onze kant slordig met veel balverlies en ook geen doelpunten. Na een peptalk van Samantha ging het de tweede tien minuten beter, er werd beter gegooid en ook beter gevangen. Door goed samenspel maakten we enkele doelpunten.

In de rust keken we onze ogen uit naar de carnavalstraining van de mini's van Juliana en daarna begonnen we aan de tweede helft. Noemenswaardig is een schitterende doorloopbal van Doortje aangegeven door Desi. En na het eindsignaal stond er een eindstand van 0-6 op het scorebord. De eerstvolgende thuiswedstrijd is tegen Scheldevogels F1 op 25 februari kom allen kijken. Na onze wedstrijd speelden de D's van Good Luck met zeer (on)ervaren coaches Hein, Arius en Cees Jan maar ook door hen werden de punten mee naar Middelharnis genomen.

Spelers: Rick de Vos, Fabian de Vos, Youp van Peperstraten, Thijs van de Klundert
Speelsters: Desi van Kampen, Doortje Buijze