Wedstrijden > DSO E1 - Good Luck E1

Datum: 25 februari 2012
Tekst: Jacco de Vos

DSO E1 - Good Luck E1

Deze keer moesten we aantreden in Klundert tegen DSO E1. Tegen deze tegenstander hadden we, met nog 3 wedstrijden te gaan, nog niet tegen gespeeld. Aangezien we gedeeld tweede stonden met DSO, beloofde het een spannende wedstrijd te worden. In de eerste aanval begonnen we met Job, Thomas, Nikki en Sophie. Het spel was ietsje rommelig, maar wel beter als vorige week. Beide teams kregen goede kansen, maar wisten ze niet te benutten. Sophie was erg fanatiek, en wist een paar keer daardoor de bal in bezit te krijgen. Na wisseling van vak, gingen Rif, Milou K (heer), Quinty en Milou B. aanvallen. Na een aantal aanvallen stuiterde een schot van Milou K. 2 keer op de korf, maar ging er helaas niet in. Zodoende gingen we met een stand van 0-0 rusten, en hadden we het gevoel dat we in de 2e helft best wel eens zouden kunnen winnen.

Na een oppeppende speech van de coachs in de rust, begonnen we met Job, Rianne (heer), Nikki en Sanne in de aanval. Job wist meerdere malen via een dieptebal vrij voor de korf te komen, maar wist de bal jammer genoeg er niet in te krijgen. Na wederom nog enkele kansjes voor beide teams, moesten we weer wisselen van vak. Nu kwamen Rif, Jara (heer), Quinty en Milou B. in de aanval. Na beter samenspelen dan in de eerste helft, wist Jara als eerste via een schot te scoren, en de stand op 0-1 te brengen. In de verdediging werden echter enkele foutjes gemaakt en kon de tegenstander op 1-1 komen. We kregen ook nog een strafworp tegen, maar deze ging er niet in. Toen de laatste minuut aanbrak, dacht iedereen dat het een gelijkspel zou worden, maar daar dacht een speler van DSO anders over. Hij scoorde 10 seconden voor tijd de 2-1, en zo werd de wedstrijd dan toch nog verloren.

Over 2 weken moeten we wederom tegen deze tegenstander, en aangezien we gelijkwaardig waren, willen we dan revanche nemen.