Wedstrijden > Good Luck 2 - KCC 6

Datum: 22 januari 2005

Teleurstellend verlies voor Good Luck 2

Op zaterdag 22 januari speelde het tweede team van Good Luck tegen KCC 6. Inzet was de 4e plaats in de poule. Deze vierde plaats is een vaste schakel tussen de top: Oranje Wit en NIO en de onderste ploegen: De Voltreffers en DSO. Good Luck heeft op de helft van het seizoen acht punten. De ploeg hoopt op een net zo voorspoedige 2e helft van het zaalseizoen. Tegen KCC kon hiermee worden begonnen. Het boeiende uitduel eerder in de competitie bij KCC eindigde voor Good Luck in een anticlimax, doordat er vlak voor tijd een mooie voorsprong werd weggegeven. Good Luck kampte met enkele personele problemen. Kim Noteboom was afwezig en ook Thea Melaard kon vanwege een blessure niet meespelen. Gelukkig is er meestal nog wel een schakel achter de hand en zo begon Petra v/d Valk in de basis. Op de bank begonnen Arno Doornhein en Jessica de Vos.

De opstelling van Good Luck was wat gewijzigd, maar men hoopte toch een goede start te maken. Die goede start bleef echter uit. Good Luck begon mak en KCC had al drie maal gescoord voordat Good Luck haar eerste doelpunt maakte. Vanaf dat moment ging het allemaal wat beter. Good Luck kwam langzaam dichterbij en op gelijke hoogte. Vlak voor rust schoot Petra v/d Valk de rood-witten naar 5 - 4 waarmee de ploegen de rust in gingen.

Good Luck hoopte de tweede helft zo te kunnen vervolgen als het einde van de eerste helft. Helaas bleek dit niet het geval. Men wist niet te scoren en KCC kwam op 5 - 7. Good Luck leek terug te komen, maar tot twee maal toe werd een doelpunt onterecht afgekeurd. Het is zeker niet de bedoeling om de arbitrage de schuld te geven van het resultaat wat Good Luck zou boeken, maar de beste man kwam zeer onzeker over en floot inconsequent. Precies dezelfde situaties aan de andere kant van het veld mochten wel doorgaan en dit was erg frustrerend voor de Good Luck-ers. KCC kon zo de voorsprong behouden. Zo’n zeven minuten voor tijd kwam Good Luck toch weer op gelijke hoogte. Men hoopte over KCC heen te gaan, maar die ploeg maakte direct weer 8 - 10. Jeroen Kars scoorde nog tegen, waarna KCC de illusies van Good Luck de grond in boorde en de eindstand bepaalde op 9 - 12.

Een fikse tegenvaller voor de ploeg van Wilko Kattestaart. De spectaculaire wedstrijd die vooraf werd gehoopt bleef uit. Door dit verlies zakt Good Luck 2 naar de vijfde plaats in de poule. Men zal echter blijven strijden om alsnog in het ‘linkerrijtje’ te komen. Volgende week speelt Good Luck 2 uit bij NIO 3. De thuisploeg is gezien de stand en uitslagen de favoriet, maar Good Luck 2 wist thuis wel te winnen van NIO. Hopelijk lukt dat ook volgende week in Schiebroek.

Doelpunten Good Luck: Myrna van Brussel (3), Jeroen Kars (2), Lindsay Abbas (1), Petra v/d Valk (1), Ingmar Adam (1) en Gijsbert Gille (1)