Wedstrijden > DSO F4 - Good Luck F2

Tekst: Antoinet Jongejan
Foto('s): Niels Dolk

DSO F4 - Good Luck F2

Hier heeft de F2 lang op moeten wachten, maar oh wat was het verdiend. De 2e wedstrijd van het buitenseizoen is GEWONNEN! We kwamen gelijk goed uit de startblokken en al vrij snel kwamen er kansen en de spelers voelden een overwinning aankomen. De bal werd snel overgespeeld, er werden ballen onderschept en dat leverde vele kansen op.

De eerste die zo'n kans in een doelpunt wist om te zetten was Robin en dit eerste doelpunt gaf het team nog meer spirit. Ze waren enthousiast, soms iets te..., en het duurde dan ook niet lang voor het 2e doelpunt volgde, gescoord door Marijn en ook het 3e doelpunt werd gemaakt door Marijn. Het stond dus 0-3 voor Good Luck en toen braken de laatste 10 minuten aan. Het team vond de 0-3 nog niet voldoende en deed heel erg z'n best om een vierde doelpunt te scoren. En jawel dit lukte Jannes na een "kopbal" van Elvira. Eindstand is dus 0-4 geworden voor Good Luck. Iedereen was heel erg blij en kan niet wachten tot de volgende wedstrijd gespeeld kan worden.

Thijmen, Robin, Jannes, Marijn, Alisha, Elvira en Kirsten (speelde met de F1 mee) van harte gefeliciteerd met deze mooie overwinning. Jullie mogen trots zijn!