Wedstrijden > Good Luck 1 - VIOS 1

Tekst: Marcel Kievit
Foto('s): Marcel Kievit

Elly, Petra en Samantha verlaten selectie Good Luck

Op zaterdag 2 juni 2012 nam de selectie afscheid van drie personen. Zoals eerder is aangegeven stopt Elly Quak met het coachen van Good Luck 2. Haar opvolger is Adwin Krijger. Zaterdag werd ze door de volledige selectie en het bestuur in het zonnetje gezet. Ze ontving een aantal (spannende) cadeaus en prachtige bossen bloemen. Petra van der Valk verlaat ook de selectie en gaat in het veteranenteam spelen. Ook zij werd door selectie en bestuur met bloemen en cadeaus overladen. Tenslotte kreeg Samantha de Vos halverwege de tweede helft een publiekswissel en ontving van selectie en bestuur cadeaus en bloemen. Samantha stopt vanwege haar zwangerschap en kan terugkijken op een mooie afscheidswedstrijd die winnend werd afgesloten en waarin ze vijf keer doel trof. De hele groep ging nog even op de foto. Leuk voor later als je groot bent. Jammer dat jullie niet meer bij de selectie zitten, maar ook wel begrijpelijk. Natuurlijk zien we jullie graag terug langs de lijn of misschien wel weer eens in het veld als invalster. Namens allemaal nogmaals ontzettend bedankt voor jullie inzet en succes met alles wat jullie ook mogen gaan doen!!!