Wedstrijden > Voltreffers 2 - Good Luck 2

Datum: 8 september 2012
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 verliest geflatteerd van Voltreffers uit Oosterhout

Zaterdag 8 september stond de eerste uitwedstrijd van dit seizoen op het programma. Voltreffers uit Oosterhout was de tegenstander. Ook Voltreffers had net als GL 2 de eerste wedstrijd verloren, het was dus voor beide ploegen zaak om nu de punten en dus de aansluiting op de ranglijst te pakken.

Good Luck begon goed aan de wedstrijd, was qua spel beter dan Voltreffers maar kreeg de bal na een aantal zeer goed uitgespeelde aanvallen en kansen niet door het kunststof. Zo werd het tegen de verhouding in 2-0 voor de thuisploeg en konden we aan de bak.

Het tweede aanvalsvak met Ivo, Marco, Petra en Daisy speelde iets onrustig maar scoorde wel, echter nadat Voltreffers eerder de 3-0 op het bord had gezet. Zo stonden we na een kwartier met 3-1 achter terwijl het wedstrijdbeeld toch heel anders was.

Het eerste aanvalsvak met daarin Ingmar, Gijsbert, Marjon en de debuterende Anneleen ging verder waar het gebleven was nl. goed spelen en kansen creeeren. Het duurde dan ook niet lang of Marjon rondde een prima uitgespeelde doorloopbal af en zo werd de stand 3-2. Het leek erop dat we ons in de wedstrijd hadden gespeeld. Het slot offensief uit de eerste helft was echter voor de thuisploeg in plaats van voor Good Luck. Via een aantal afstandschoten liep de thuisploeg uit naar een 6-3 voorsprong bij rust.

Vol goede moed, inzet en bedoelingen begonnen we aan het tweede bedrijf maar een beslissende wissel bij de thuisploeg besliste de wedstrijd. Het spel werd behoorlijk fysiek en daardoor ook wat onvriendelijk. Good Luck had hier geen antwoord op en zo liep Voltreffers veel te gemakkelijk uit naar een 11-3 voorsprong. Het laatste doelpunt werd knap ingeschoten door de in de rust ingebrachte Hans voor de licht geblesseerde Marco.

Eindstand 11-4 was zeker gezien het beeld van de eerste helft wat geflatteerd.