Wedstrijden > Good Luck 2 - Blauw Wit 2

Tekst: Adwin Krijger
Foto('s): André Quak

Good Luck 2 verliest opnieuw na uitstekend begin

Na een niet al te beste trainingsweek met veel zieken en geblesseerden begon het tweede aan de derde wedstrijd dit seizoen. De eerste twee wedstrijden werden verloren na beide wedstrijden goed te zijn gestart. Toch ging het in beide wedstrijden half in de eerste helft mis. Ook tegen Blauw Wit 2 uit Kloetinge was het helaas weer hetzelfde beeld.

Een uitstekende opening voor Good Luck 2, binnen het kwartier stond er een prima 4-0 voorsprong op het score bord en toen ging het opnieuw mis. Een gemiste strafworp luidde het verval in en bij rust hadden de bezoekers de stand omgedraaid in een 4-7 achterstand voor Good Luck.

Met een aantal wissels om te proberen de schade repareren begonnen we opnieuw goed aan de tweede helft. Als snel werd het 5-7 maar toen was het sprookje uit. Blauw Wit liep uit naar uiteindelijk 6-13 en opnieuw geen punten voor Good Luck 2.

Hopelijk kan er de komende week compleet getraind worden zonder zieken en/of geblesseerden want dat dit veel invloed had op het spel is duidelijk.