Wedstrijden > Juliana 5 - Good Luck 3

Datum: 22 september 2012
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 3 overtuigend naar winst in Oud Gastel

Zaterdag 22 september stond de eerste uitwedstrijd van dit seizoen op het programma. Juliana 5 uit Oud Gastel was de opponent.

Onder een lekker zonnetje begon de wedstrijd met direct een behoorlijk overwicht voor Good Luck, toch kon dit niet echt in de score tot uitdrukking worden gebracht. De eerste aanval miste direct een aantal grote kansen met name veroorzaakt doordat de tegenstanders onder de korf zich niet goed opstelden. Toch kwam Good Luck op 0-2 en even later werd het 1-2 door een afstandschot van de thuisploeg. Opnieuw een beter Good Luck maar het afmaken van de kansen was niet goed. Bij rust stond er dan ook een 2-3 stand op het bord.

Na rust werden de kansen veel beter benut en liep Good Luck gemakkelijk uit naar een 2-6 voorsprong. Door 2 schoten die er min of meer Lucky invielen kwam Juliana toch weer terug in de wedstrijd en was het plots 4-6. Toch ging Good Luck lekker door en via een 5-11 tussenstand werd het uiteindelijk 6-12.

Een overtuigende overwinning! Volgende week staat de lastige uitwedstrijd tegen DSO 6 uit Klundert op het programma. We zijn benieuwd of het derde ook daar de koppositie kan vasthouden.