Wedstrijden > Seolto 2 - Good Luck 2

Datum: 23 april 2005

Duur verlies voor Good Luck 2

Teleurgestelde gezichten aan het eind van de wedstrijd. Een groot veldoverwicht, veel meer mogelijkheden dan de tegenstander en dan tóch verliezen. Nadat Seolto vroeg in de wedstrijd op 5-1 kwam probeerde Good Luck zich terug te knokken, maar door het missen van mogelijkheden en ook veel pech met schoten kwam de zege voor Seolto eigenlijk nooit in gevaar. Het werd 9-6 in Vlissingen en de komende wedstrijd tegen DSO mag cruciaal genoemd worden.

Door drukte in het verkeer was Ingmar Adam verlaat en werd de wedstrijd een half uur uitgesteld. Toen moest er toch worden begonnen en speelde Good Luck het eerste kwartier met zeven mensen. Dit is een fors nadeel, maar het aanvalsvak van drie ging er wel goed mee om. Er werd op balbezit gespeeld en naar de juiste kansen gezocht. Men kwam op voorsprong en kreeg nog een goede kans op 0-2 ook, maar helaas werd deze gemist. Verdedigend met drie mensen ging minder goed, Good Luck kon niet voorkomen dat Seolto snel op een 3-1 voorsprong kwam. Ingmar Adam was intussen in het veld gekomen en Good Luck probeerde weer langszij te komen. De ploeg uit Vlissingen echter, die nauwelijks kansen kreeg, kwam op 5-1 en het leek een moeilijke middag te gaan worden. Twee doelpunten van Thea Melaard brachten de ruststand op 5-3.

Na een peptalk van Wilko Kattestaart ging de ploeg de tweede helft weer in. Niemand twijfelde aan een goede afloop, want de ploeg kreeg kansen genoeg om twee punten mee te nemen. Echter gingen deze er in de tweede helft ook niet in. Good Luck kwam nog wel terug tot 6-5, maar verzuimde om gelijk te maken. Seolto kon in het vuistje lachen, want die ploeg had totaal geen recht op punten, maar kreeg deze gewoon cadeau. Bij 9-6 werd er afgefloten.

Zuur en duur verlies voor de ploeg van Wilko Kattestaart. Deze ploeg hadden we toch zeker onder ons moeten houden in de ranglijst. Door dit verlies maakt de ploeg het zich nog heel moeilijk. Handhaving had dichtbij kunnen zijn, maar is nu nog steeds onzeker. Over drie weken speelt Good Luck thuis tegen mededegradatiekandidaat DSO 3. Winst is dan absoluut vereist om degradatie te voorkomen. De spelers kunnen een steuntje in de rug dan wel gebruiken en hopen op veel publiek. Good Luck 2 - DSO 3 wordt gespeeld op 21 mei om 14.00u op het terrein aan de heuvelweg.

Doelpunten Good Luck: Thea Melaard (2), Kim Noteboom (1), Leonie Noteboom (1), Petra v/d Valk (1) en Arno Doornhein (1)