Wedstrijden > Gemini 4 - Good Luck 4

Tekst: Marcel Kievit
Foto('s): Peter van der Valk

Good Luck 4 kampioen

Zaterdag 9 maart stond de beslissende wedstrijd voor Good Luck 4 op het programma. Opponent Gemini 4 stond met twee punten op de 2e plaats net achter Good Luck. Gelijkspel zou de kampioenstitel betekenen. Een sterke start bleek beslissend, want in de tweede helft kon Good Luck niet het verschil in doelpunten uitdrukken. De brede bank was ook van belang, want de wissels scoorden bijna allemaal. Na het laatste fluitsignaal vloeide de champagne en werden bloemen overhandigd. Op het veld gaat de ploeg wederom voor het kampioenschap, al is het maar t.b.v de belofte die Adwin heeft gedaan. Na de wedstrijd werd restaurant Barend Beer met 17 personen onveilig gemaakt, waarbij diezelfde Adwin zichzelf benoemde als MasterBeer. Kortom, een bere gezellige avond. Supporters en wissels super bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid.