Wedstrijden > Vanonta C - Good Luck C

Datum: 28 mei 2005

Good Luck C kampioen!

Zaterdag 28 mei stond voor Good Luck C de wedstrijd van het seizoen op het programma. Alle wedstrijden waren ruim gewonnen, alleen de thuiswedstrijd tegen Vanonta werd met 2 - 3 verloren. De aspiranten van Britt Abbas en Marcel Kievit zijn de laatste tijd met sprongen vooruit gegaan en scoren ook erg veel. Datzelfde Vanonta uit Rozenburg streed net als Good Luck voor het kampioenschap en afgelopen zaterdag was het precies zo dat Good Luck naar Vanonta moest. De ploeg uit Rozenburg had 1 punt meer en er moest dus gewonnen worden. Enkel ander resultaat betekende geen kampioen! In een zinderende wedstrijd, waarin Good Luck C als ploeg speelde, alles voor elkaar over had en met 200 % inzet werd deze winnend afgesloten. Niet zo maar, er werd zelfs met 1 - 6 gewonnen. De ploeg speelde echt SUPER goed en alle ouders en de coaches waren zeer trots op de spelers. Zo’n vijf minuten voor tijd kreeg Jasper van Splunter een publiekswissel, omdat hij afscheidt neemt van Good Luck en naar Doesburg verhuist. Na afloop werd het kampioenschap uitbundig gevierd door iedereen en in de kantine bij Good Luck kreeg iedereen lekker patat en wat te drinken. Denise (2), Yorick, Carolien, Melanie en Jara scoorden de doelpunten. Jasper, Daisy, Dewi en Kees hebben ook hard gewerkt voor de ploeg om doelpunten tegen te houden en samen te scoren. Sven kwam er in voor Jasper en Carolien (ziek geweest) voor Daisy. Mick was erbij, maar kon niet spelen omdat hij de dag ervoor ziek was geweest. Hopelijk zet deze ploeg de stijgende lijn volgend seizoen door. Fantastisch gedaan jongens en meiden!!!!