Wedstrijden > Merwede A4 - Good Luck A

Datum: 4 juni 2005

Ook Good Luck A kampioen

In de laatste uitwedstrijd van het veldseizoen moest het dan eindelijk een keer gebeuren voor de A-junioren van korfbalvereniging Good Luck. Het was de ploeg die eigenlijk altijd op de tweede plaats eindigde, maar nu was er eens zicht op een kampioenschap. In de laatste wedstrijd moest eerst nog wel gewonnen worden van Merwede A4. Vanaf het begin werd er gestreden voor elke bal en kwam Good Luck op een verdiende voorsprong. Bij rust stond men 3-6 voor, maar Merwede was nog niet uitgeschakeld. Merwede probeerde nog terug te komen door het inbrengen van enkele spelers die eigenlijk in een hoger team speelden. Het echter geen resultaat en uiteindelijk wonnen de Good Lucker met 3-8. Eindelijk kon de champagnefles open om een kampioenschap te vieren.