Wedstrijden > TOGO 1 - Good Luck 1

Datum: 18 januari 2014
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck maakt het titelkandidaat TOGO lastig!

Zaterdag 18 januari stond voor Good Luck de lastige uitwedstrijd tegen TOGO uit Goes op het programma. TOGO neemt op dit moment de tweede plaats in op de ranglijst van klasse 3G en heeft als doelstelling om weer terug te keren naar de tweede klasse. Het eerste kwartier was echt aftasten en de spanning was bij TOGO af te lezen. De doelpunten vielen om en om en na 20 minuten pakte Good Luck de voorsprong. Op dat moment viel een heer van TOGO ogenschijnlijk zwaar geblesseerd uit. Wij wensen hem uiteraard het allerbeste en hopen dat hij snel is hersteld. Good Luck ging door en maakte een gaatje van twee doelpunten. In de laatste minuut vergat de arbiter een hele duidelijke strafworp aan Good Luck toe te kennen, maar toch werd er met een 6-7 voorsprong gerust.

De tweede helft begon wederom met aftasten, maar TOGO kwam langszij. Daarna waren er diverse dubieuze beslissingen van de scheidsrechter. Doelpunten die onterecht verdedigd waren gegeven, strafworpen die niet werden toegekend en onsportief gedrag van een TOGO heer wat niet werd bestraft. Dit beheerste het spelbeeld helaas, maar het gaat er om dat je zelf de ballen door de mand gooit. TOGO deed dit beter maakte een gaatje en speelde de wedstrijd uit en won met 14-10. Een wat vertekend beeld en wederom een prima wedstrijd van Good Luck. Aanstaande donderdag speelt Good Luck de inhaalwedstrijd tegen Atlas en twee dagen later tegen Seolto. Dan moeten er punten gepakt worden!