Wedstrijden > Vitesse 6 - Good Luck 4

Datum: 15 maart 2014
Tekst: Adwin Krijger
Foto('s): Adwin Krijger

Good Luck 4 pakt tweede titel op rij!

Evenals bij de eerste helft veld competitie pakte Good Luck 4 de titel in het net afgelopen zaalseizoen. Bijna ongeslagen want in de laatste wedstrijd werd helaas verloren van Vitesse 6 uit Barendrecht. In een aantrekkelijke wedstrijd werden teveel kansen gemist en te makkelijk wat doelpunten geïncasseerd. De eerste helft was dat geen probleem want er werd al gauw een 0-2 voorsprong gepakt en telkens als Vitesse scoorde viel de bal bij de rood witten ook weer door het kunststof. Zo stond er bij rust een 7-8 voorsprong voor het vierde op de teller. Toch waren we er niet gerust op want we kwamen niet echt los... en ja hoor na rust werd er slechts 2x gescoord door Good Luck en 8x door de tegenstander. Zo stond er een 15-10 score op het wedstrijdformulier en was de eerste nederlaag van het zaalseizoen een feit.

Verdrietig?? Welnee.. het feest was er niet minder om want met een prachtige taart gemaakt door Anne werd het kampioenschap wat al een week of 4 daarvoor was veilig gesteld dan toch gevierd.

Het leek overigens allemaal wat makkelijker dan dat het was, er waren wel degelijk lastige en spannende wedstrijden zoals de thuis- en de uitwedstrijd tegen het altijd vervelende Merwede. Thuis een overtuigende 12-7 zege en uit een schitterende 13-14 zege. Ook de beide wedstrijden tegen het laagstaande Capproen waren lastig en werden pas in het laatste deel van de wedstrijd beslist. Ook de thuiswedstrijd tegen Vitesse was niet goed...er werd pas in de slotminuten een gaatje geslagen na eigenlijk de hele wedstrijd tegen een achterstand aan gekeken te hebben. Het werd slechts 9-6.

Zo was het een leuke zaalcompetitie en werd er lekker gekorfbald! Het is te hopen dat de komende tweede helft veld net zo aantrekkelijk verloopt als het zaalseizoen, er zitten in ieder geval een paar nieuwe ploegen bij. U bent natuurlijk van harte welkom om onze 'oudjes' aan te moedigen!