Wedstrijden > DSO E1 - Good Luck E1

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Good Luck E1 derde keer op rij kampioen

Na een bloedstollende wedstrijd tegen mede koploper DSO E1 uit Klundert heeft Good Luck E1 voor de derde keer op rij het kampioenschap behaald en mag nu op het veld in de tweede klasse gaan spelen. De allerlaatste wedstrijd van het seizoen zou bepalen wie er kampioen zou worden. In punten stonden we gelijk en ook de eerste wedstrijd tegen DSO was gelijk geëindigd. We vertrokken met heel veel enthousiaste supporters naar Klundert.

Voor de wedstrijd waren we wel een beetje zenuwachtig maar toen de wedstrijd begon waren we dat gelijk vergeten.

We kwamen op een mooie 0-1 voorsprong maar DSO maakte ook weer snel gelijk. De ruststand was 1-2 voor Good Luck maar het bleef spannend. DSO scoorde nog een doelpunt en toen volgden er nog verschrikkelijk spannende minuten maar aan het eind van de wedstrijd stond er een 2-2 eindstand op het score bord. Dit betekende allebei kampioen...

Jongens: Fabian, Rick, Marijn en Youp. Dames: Alisha, Kirsten, Elodie, Desi en Sacha.