Wedstrijden > Voltreffers F1 - Good Luck F1

Tekst: Britt Kievit
Foto('s): Britt Kievit

Good Luck F1 Kampioen!

Na 5 wedstrijden gespeeld te hebben in de eerste helft veldcompetitie 2014-2015, mag Good Luck F1 zich kampioen noemen van poule F3G! Zaterdag 18 oktober stond de laatste wedstrijd van dit veldseizoen op het programma tegen Voltreffers F1 uit Oosterhout. Na 4 wedstrijden te hebben gewonnen zou het een spannende wedstrijd worden, want Voltreffers F1 had tot nu toe ook alles gewonnen. Good Luck F1 begon de wedstrijd goed en stond al snel op voorsprong door een doelpunt van Max. Voltreffers F1 wist snel weer de gelijkmaker te maken, waardoor de stand weer gelijk was. Kansen waren over en weer en de meegereisde supporters kregen een zeer leuke maar ook zeker spannende wedstrijd te zien. Femke wist met een mooi schot van dichtbij de stand weer in het voordeel van Good Luck F1 te zetten. Door een doelpunt van Voltreffers F2 gingen we de rust in met een stand van 2-2. Even lekker wat drinken en op adem komen. Zo'n spannende wedstrijd hadden we tot nu toe nog niet gehad en dit was te zien aan de koppies.

Na goed samenspel en de bal snel rond spelen, wist Sem al snel de 2-3 te scoren. Ook volgde vrij snel een mooi afstandschot van Sem en stond Good Luck F1 voor met 2-4. Vele kansen volgden voor Good Luck F1, maar helaas geen doelpunten. Voltreffers F1 gokte op lange ballen gooien en zo snel mogelijk rennen. Good Luck F1 was deze manier van spelen niet gewend en lieten zich verassen. Met nog een paar minuten te spelen was de stand 4-4. Een mooie stand waar beide ploegen tevreden mee waren. Na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter barstte het feest los. De champagne spoot door de lucht en overal waren er blije gezichtjes te zien. Met 56 doelpunten over 5 wedstrijden een topprestatie van deze jonge talentjes; Femke, Milan, Tomas, Sem en Max!